«Με το αναβαθμισμένο «1595» βελτιώνεται η επικοινωνία των πολιτών με τις υπηρεσίες του δήμου, γίνεται ακόμη πιο άμεση και αξιόπιστη. Από μία απλή αναφορά βλάβης μέχρι ένα επείγον ζήτημα που καταγράφεται σε μία γειτονιά.
Οι πολίτες μπορούν να επικοινωνούν με το εξειδικευμένο προσωπικό του τηλεφωνικού κέντρου, είτε καλώντας στο «1595» και στο
– Αναφορά βλαβών (οδικό δίκτυο, δημόσιος φωτισμός, διαφημιστικές πινακίδες, κάδοι απορριμμάτων/ανακύκλωσης, πεζοδρομίων, κλπ.)
– Ζητήματα πολιτικής προστασίας σε περιπτώσεις φυσικών καταστροφών ή εκτάκτων αναγκών
Αναφορά για την παροχή βοήθειας σε πολίτες που βρίσκονται σε ανάγκη
– Αιτήματα κλάδευσης δέντρων
– Αναφορά εγκαταλελειμμένου οχήματος
– Καταχώρηση ηλεκτρονικών ραντεβού στην ειδική πλατφόρμα του Δήμου Αθηναίων www.rantevou.cityofathens.gr
Πληροφορίες σχετικά με τις ψηφιακές υπηρεσίες του Δήμου www.eservices.cityofathens.gr
– Πληροφορίες για θέματα που άπτονται των αρμοδιοτήτων του Δήμου
– Πληροφορίες για τα Νομικά πρόσωπα του δήμου (Βρεφοκομείο, ΟΠΑΝΔΑ, Τεχνόπολη) και τα προγράμματα – εκδηλώσεις που πραγματοποιούν
– Εξυπηρέτηση αναφορικά με την πλατφόρμα MyAthens Pass
Αναφορά αδέσποτων ζώων, ζώων σε ανάγκη
– Χώροι πρασίνου (π.χ. καθαρισμός)
Το πρόγραμμα αναβάθμισης της γραμμής «1595» υλοποιήθηκε από την Αναπτυξιακή Εταιρεία Μηχανογράφησης και Επιχειρησιακών Μονάδων ΟΤΑ του Δήμου Αθηναίων (ΔΑΕΜ).